11 decembrie 2009

Revenire dupa un an !

M-am hotarat abia acum sa-mi reiau activitatea pe blogul meu, mai ales ca am multe de scris, deoarece s-au intamplat multe cu mine in acest an in care am renuntat sa mai imi expun gandurile si trairile aici.A fost un an dificil, speram sa progresez pe toate planurile, insa nu a fost asa, am aboslit cu brio facultatea , licenta la fel, sunt multumita de rezultatele mele in ceea ce priveste anii de facultate pt. ca si rezultatele au fost pe masura, desi intotdeauan exista loc si de mai bine.Din pacate pe plan familial si profesional nu imi merge atat de bine,viata e trsita mai ales cand am fost si noi, romanii ca si ceilalti loviti de criza economica si politica mai nou. Nu am gasit un loc de munca ceea ce e trist si rusinos,deoarece ca aboslvent si licentiat cu o nota suficient de mare sa nu reusesti sa mai gasesti loc de munca si mai ales in domeniul PR-ului , domeniu in care am absolvit nu exista nimic, iar posturile vacante sunt pentru cei cu " pile" sau cei cu experienta de minim 3 ani. Ceea ce e impresionant e ca din ce in ce mai multi tineri aboslventi se inghesiue la ghiseul destinat celor care isi doresc macar un somaj atat timp cat locurile de munca sunt " blocate" datorita crizei. Sa nu mai vorbim de numerosii someri de varsta a2a ,care au copii, sunt multi si bolnavi pe deasupra si nu mai reusesc sa isi duca zilele cu acei amarati de bani de somaj si carora le ramane doar speranta ca vor mai gasi un loc de munca candva, cat mai repede dupa iesirea din criza, despre care nu se stie cand va fi.Deci pot spune ca doar pe plan sentimental sunt cel mai ok,insa nu voi vorbi acum despre asta.am facut multe in acest an , 2009 si in acelasi timp nimic, deoarece nu am avut multe realizari, am colindat mai mult cafenelele in timpul liber cu iubitul meu sau mall-urile din oras, nu am avut parte in aceasta vara sau toamna de o vacanta pentru ca am avut 2 probleme in familie, tatal meu s-a imbolnavit si e nevoit sa faca dializa,iar eu la randul meu m-am imbolnavit si am urmat tratament , in schimb am facut iesiri in natura, la cativa km de Cluj,dar nu am avut ocazia sa plec nici macar un week-end sa raman la munte.Acum astept nerabdatoarele sarbatorile de iarna, ziua mea si zapada care se lasa asteptata si in acest an.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si-au exprimat parerea