17 mai 2011

Dorinta e tot dorinta



Un cuplu casatorit prin anii 60,isi sarbatoreste nunta lor de 40 de ani intr-un mic restaurant linistit si romantic.


Dintr-o data la masa lor apare o mica zina care le spune:


Pentru ca sinteti un cuplu exemplar si pentru iubirea voastra reciproca in tot acest timp ,va indeplinesc fiecaruia o dorinta!


Sotia spune:


Vreau sa calatoresc cu sotul meu drag in jurul lumii!


Zana flutura bagheta magica si apare 2 bilete de calatorie in miinile ei.


Sotul s-a gindit un moment si spune:


Ei bine,asta e o oportunitate care nu-mi va veni de 2 ori.Imi pare rau iubirea mea dar dorinta mea este de a avea o sotie cu 30 de ani mai tinara decit mine!


Sotia si zina au ramas profund dezamagite.


Dar dorinta este o dorinta.Zina a fluturat bagheta magica si minune!....sotul a devenit de 92 de ani!.






Morala acestei povesti:Barbatii care sint nemernici si nerecunoscatori ar trebui sa nu uite ca zinele sint totusi de sex feminin!...


















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si-au exprimat parerea