4 martie 2011

Exemplu de Scrisoare de Intentie.











Calea Independentei, nr. 26






Bacau, 521300










David Mocanu






Director executiv






Compania “X”






Str. Nicolae Grigorescu, nr. 1






Bacau, 251149










Stimate D-le Mocanu,










CV-ul care insoteste aceasta scrisoare de intentie este un raspuns pentru “agentul de paza”, job pe care compania dumneavoastra l-a publicat intr-un ziar local (precizeaza numele ziarului).










Sunt interesat in mod deosebit de aceasta ocazie, deoarece experienta mea ca sef-agent de paza, pe care am detinut-o in cadrul armatei, m-a pregatit pentru un mediu de lucru sigur si disciplinat, dar in acelasi timp m-a supus unor provocari cauzate de evenimente neprevazute. Imi doresc foarte mult sa ma folosesc de aceasta experienta pentru a intensifica securitatea intr-o companie care are in vedere in primul rand interesele comunitatii.










As aprecia foarte mult oportunitatea de a ne intalni si de a discuta modul in care experienta mea ar corespunde nevoilor dumneavoastra. Ideile mele in privinta unei mai bune securizari a firmei va pot interesa in mod deosebit. Din acest motiv, va voi contacta la birou, luni, 30 mai, pentru a vedea daca se poate stabili o intalnire la o ora convenabila.










Astept cu nerabdare sa va cunosc.










Cu stima,










Ion Oprea










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si-au exprimat parerea